piątek, 22 listopada 2013

Kochane !



Kochane Moje <3
Nie wiem czy ktoś jeszcze wchodzi na tego bloga ( 8200 wyświetleń ;O ljkldjsalfjdlfjasfalsfjjladaaajjhgjhh KOCHAM WAS <3) ale przechodząc do rzeczy, ja tu wchodziłam, zaglądałam i musicie wiedzieć, że cieszyło mnie każde wasze wyświetlenie tej strony <3 .
Ogłosiłam konkurs na napisanie rozdziału, a potem osoba która by wygrała przejęła by bloga, lecz niestety ( albo stety) nikt się nie zgłosił.
A więc po dłuższej przerwie i namyślaniu się uznałam, że napisze tego bloga całkiem inaczej, z całkiem innymi bohaterami i z całkiem inną fabułą!
Co wy na to? :D
Ja jestem osobiście podekscytowana tą myślą :3
Ogłoszenia parafialne :3
1.      Więc tak bohaterowie pojawią się najprawdopodobniej dzisiaj albo jutro, a prolog może też dzisiaj ale niczego nie obiecuję. ;* 
2.      Postaram się w miarę możliwości jak najczęściej wstawiać posty. ;)  
3.      Każdy kto przeczyta ten post, proszę żeby nie był chamem i zostawił komentarz, w którym wyrazi swoją opinię  ! :D
4.      Kocham was pszczółki <3 ;**

                                                                                               Madzia ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz